صفرتاصد قوانین اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک - وبلاگ یرینو

Wiki Article

با اجاره ملک در ترکیه می توانید اقامت یک ساله این کشور را دریافت کنید، درصورتی که می خواهید در یکی از شهرهای کشور ترکیه زندگی کنید پس از اجاره ی آپارتمان و یا خرید ملک با ارائه مدارک خود مبنی بر همین امر می توانید اقامت یک ساله در ترکیه را به دست آورید. • اسناد مالکیت ملک یا قرارداد اجاره در ترکیه. ماده ۵۷ - این قرارداد هر چه زودتر تصویب و اسناد تصویب آن به برن تسلیم خواهد شد. قرارداد ژنو راجع به بهبود سرنوشت زخمداران و بیماران و غریقان نیروهای مسلح در دریا مورخه ۱۲ اوت ۱۹۴۹ امضاکنندگان ذیل نمایندگان مختار کشورهای عضو کنفرانس سیاسی که از تاریخ ۲۱ آوریل تا ۱۲ اوت ۱۹۴۹ در شهر ژنو به منظور تجدید نظر در دهمینقرارداد لاهه مورخه ۱۸ اکتبر ۱۹۰۷ راجع به انطباق اصول قرارداد ۱۹۰۶ ژنو به جنگ دریائی تشکیل گردیده نسبت به مراتب مشروحه زیر توافقنمودند: فصل اول مقررات عمومی ماده ۱ - دولتهای معظمه متعاهد تقبل مینمایند که این قرارداد را در هر مورد رعایت نموده و اتباع خود را به رعایت آن وادارند. ماده ۱۳ - این موافقتنامه در مورد محلهایی که دولتها به همان منظور و مقصود مناطق بهداری اختصاص دهند نیز معتبر خواهد بود.


چند سالی هم میشود که دولت ترکیه به منظور ایجاد زمینه های سرمایه گذاری خارجی، به شهروندان کشورهای دیگر اجازه خرید ملک و راه اندازی کسب و کار و در نتیجه دریافت شهروندی ترکیه را داده است. علاوه بر هزینه ای که برای خرید خانه در ترکیه میپردازید، هزینه های متفرقه اداری نیز برای این کار وجود دارد. ماده ۱۲ - در صورت اشغال اراضی که شامل مناطق بهداری باشد مناطق مزبور باید کماکان محترم شمرده شوند و به همان عنوان به کار روند. ماده ۳ - در صورت بروز نزاع مسلحانه که جنبه بینالمللی نداشته باشد و در خاک یکی از دول معظمه روی دهد هر یک از متخاصمین مکلفند که لااقلمراتب زیر را رعایت نمایند: ۱ - با کسانی که مستقیماً در جنگ شرکت ندارند به انضمام افراد نیروهای مسلحی که اسلحه به زمین گذاشته باشند یا کسانی که به علت بیماری یا زخمیا اسارت یا هر علت دیگری قادر به جنگ نباشند باید در همه احوال بدون هیچ گونه تبعیض نامطلوب ناشیه از نژاد. ماده ۲ - اشخاصی که به هر عنوان در یک منطقه بهداری اقامت دارند نباید نه در داخل و نه در خارج آن منطقه به هیچ کاری که با عملیات جنگی یا تهیهلوازم جنگی ارتباط مستقیم داشته باشد اشتغال ورزند.


شرایط خرید ملک در ترکیه برای اخذ شهروندی

کشور ترکیه قانونی را تصویب کرده است که بر اساس آن اتباع خارجی با خرید ملک در ترکیه میتوانند اقامت موقت این کشور را دریافت کنند. نسخه اصل در بایگانی کشور متحده سویس ضبط میشود. ماده ۶۴ - شورای متحده سویس این پیمان را در دبیرخانه سازمان ملل متحد به ثبت خواهد رسانید. از جمله روش هایی که میتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید میتوان به مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق خرید ملک و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت اشاره کرد. اقامت ترکیه با خرید آپارتمان در ترکیه هم امکان پذیر است و شما میتوانید با خریداری چند واحد اپارتمان در شهرهای مختلف ترکیه و اجاره دادن آنها کسب درآمد کنید. three. همانطور که گفتیم، شما از طریق خرید ملک در ترکیه میتوانید پول خود را از ریال به لیر تبدیل کنید؛ که در این صورت ارزش پولتان به خوبی حفظ خواهد شد. به عنوان مثال در غرب استانبول یک خانه ۷۰ متری و یک خواب قیمت حدودی 150 هزار لیر یعنی 465 میلیون تومان را دارد . به محض این که اطلاع مذکور فوق به طرف مقابل برسد get more info منطقه مزبور رسمیت خواهد یافت ولی در صورتی که طرف مقابل معتقد باشد که هر یک ازشرایط مقرره در این موافقتنامه علناً اجرا نشده حق دارد که از شناسائی آن منطقه خودداری و بلافاصله امتناع خود را به طرفی که منطقه مزبور تابع اواست ابلاغ نماید و با شناسائی آن منطقه را مشروط به برقراری رسیدگی مذکور در ماده ۸ نماید. Con te᠎nt w᠎as g᠎enerat᠎ed by G SA Conte​nt​ Gen erat᠎or DEMO !


خريد خانه در تركيه و اقامت

فسخ پس از یک سال از تاریخ ابلاغ آن به شورای متحده سویس رسمیت خواهد یافت ولی چنانچه دولت فسخکننده در جنگی وارد باشد مادام کهعهدنامه صلح منعقد نشده و در هر حال مادام که عملیات استخلاص و معاودت اشخاص مورد حمایت این قرارداد پایان نیافته فسخ او رسمیت نخواهدیافت. این قرارداد در هر مورد که تمام یا قسمتی از خاک یکی از دول معظمه متعاهد اشغال شود نیز به اجراء خواهد ولو آنکه اشغال مزبور با هیچ مقاومتنظامی مواجه نشده باشد. خرید ملک یا اجارهی خانه؟ تعداد قابل توجهی از خارجیانی که به ترکیه می آیند با خرید ملک از حقوق شهروندی بهره می برند. باتوجه به جاذبه های خیره کننده توریستی و گردشگری و موقعیت آن به عنوان یک کشور اروپایی، سالیانه میلیون ها توریست و گردشگر با قومیت های مختلف به این کشور سفر می کنند و از گذراندن تعطیلات خود لذت می برند. شاخص دیگری که خریداران قبل از خرید ملک در کشور ترکیه لازم است به آن توجه کنند، شاخص کنترل فساد است.

Report this wiki page